2018. január 28., vasárnap

ÚJ! Nescafé kávé tartó pohár / termosztát - Jelenlegi ára: 1 000 Ft

Újra szánálok! Folyamatosan töltöm fel megunt ruháimat, cipőimet, táskáimat, kiegészítőimet! Minden termékem eredeti (kivéve ahol feltüntetem)! Nem a Vaterázás a "civil foglalkozásom", csak szeretném, ha a "kincseim" jó helyre kerülnének és az új ruháimnak lenne hely a szekrényemben! : )
Márka:   Nescafé
Állapot: Vadonatúj
Méret:    Átmérő 7cm, Magasság 17cm
Eredeti ára:    -
Eladási ára: 1. 000, -
A csomagokat minden héten szerdán tudom feladni! Ha nagyon sürgős, természetesen megoldható, hogy előbb is eljussak postára! Kérlek mielőtt leütnétek a terméket ezt vegyétek figyelembe!  
Igyekszek minden kérdésre mielőbb válaszolni, de egy 1 éves kisfiú édesanyjaként általában csak az esti órákban van időm az egyéb teendőimmel foglalkozni! Türelmeteket előre is köszönöm!
Leütést követően a termék árát illetve a postaköltséget 5 munkanapon belül kérném átutalni. Ha 5 munkanapon belül nem érkezik meg a fizetendő összeg, automatikusan negatív értékelést adok és újra meghirdetem a leütött terméket!
Személyes átvételt csak és kizárólag a Római parton (Budapest III. kerület) vállalok az általam megadott címen!
Minden termékemre 1 hét garanciát vállalok (kivéve ahol feltüntetem)!  
A fotókon 1-2 ruha eléggé gyűrött. Egy bőröndben gyűjtögettem őket és fotózás előtt nem vasaltam. Bocsánat ezért!


Jelenlegi ára: 1 000 Ft
Az aukció vége: 2018-02-17 22:02 .