2021. április 30., péntek

this is redy - POWER ++ Menstruációs bugyi , magyar termék - Jelenlegi ára: 10 000 Ft


this is redy - POWER ++
Menstruációs bugyi, sosem használt ELADÓ
A környezet védelme érdekében, a betétek és tamponok helyettesítéseként a legjobban a menstruációs bugyi tetszett. Rendeltem is 2 db-ot, de mivel nem szokványos méretet rendeltem, pont nem volt raktáron. Varrni kellett, így várni is. Aztán az eltelt idő alatt pedig terhes lettem : ) Így egyszer sem tudtam kipróbálni. Viszont felpróbáltam (bugyira), és kicsinek bizonyult, így el szeretném adni, mert a baba után valószinűleg nem kisebb lesz a combom/hasam/fenekem. Így ez a méret már nekem nem lesz jó.
A this is redy oldalán mindent megtudhaszt a termékről- hogyan kell használni, mosni, miért jó, miért egyedi, miért magyar!
Nekem a környezetvédelem, a kényelem, és a magyar termék volt a fő szempont.
this is redy - POWER ++ a típusa, ez sokkal nagyobb területen tartalmaz belevarrt nedvszívó réteget, mert én hajlamos voltam az átázásra (mondjuk a hátam közepén... bocsi de tényleg)
XL-es méretet rendeltem belőle, fekete színben és 2 db van.
Méreteket, minden egyebet megtalálsz a hivatalos honlapon.
21. 990 Ft-ért vettem 14. 990 Ft-rt adom a 2 db-ot.
1 db 10. 000 Ft
Szeretnék inkább kismama rucikat, és babaruhákat venni, és segíteni ezzel a termékkel olyannak, aki nem akar/tud 22 rugót költeni egy ilyen termékre. : )
íme a redybugyi szuperereje.
Nincs átázás, nincsenek kellemetlen szagok, helyette kényelem és biztonság van a vérzésed ideje alatt is, és ha mindez még nem elég: esztétikus,
a menstruáció alatt termelt hulladékot pedig nullára csökkentheted vele.


Jelenlegi ára: 10 000 Ft
Az aukció vége: 2021-04-30 14:49 .