2021. augusztus 23., hétfő

Régi sorszámozó gép - Jelenlegi ára: 5 500 Ft

Eladó a képen látható régi sorszámozó gép.  
Nézd meg a többi aukciómat is. Rengeteg eladó tárgyam van még fent. Sok retró, antik és különleges tárgy. Ha több terméket vásárolsz, és az mind elfér egy csomagban akkor csak egy postaköltséget kell fizetni. Bármilyen kérdés lenne csak írj nyugodtan. Köszönöm
Fontos!:  
A megvásárolt termékeket hétvégenként csomagolom, a foxpost automata, illetve foxpost házhoz szállítással megrendelt termékek már akkor hétvégén elküldésre kerülnek. A postai illetve a futáros megrendelésnél a hétvégét követő hét első két napján kerül feladásra.  
Ez természetesen csak azokra a csomagokra vonatkozik amiknek a vételára a hétvége előtt megérkezik.  
Kérem vásárlás előtt tegyék fel a termékkel kapcsolatos kérdéseket, leütés után már ne az legyen a kifogás, hogy ezt meg azt még nem kérdeztem meg és mégsem jó.  
Aki leüti a termékemet kérem az mindenképpen vásárolja is meg, és ne az legyen hogy eltelik egy, illetve kettő hét vagy több hónap mire elérem és akkor közli az ilyen kifogásokat mint, hogy, bocsi elfelejtettem és már nem kell, vagy nem is én voltam hanem biztos a párom vagy a gyerek, vagy bocsi sürgős volt és vettem egy másikat miközben az én megkeresésemre meg nem is reagál. Stb, stb...
Türelmes, megértő vagyok, de muszáj most már határt szabni ennek.  
Minden kérdésre igyekszem válaszolni, külön kérésére, tudok az adott termékekről több képet is készíteni. A hibákat sosem titkolom!  
Köszönöm, hogy elolvastad és tudomásul vetted. Jó böngészést, keresgélést, és vásárlást.  
Legyen szép napotok.  

Jelenlegi ára: 5 500 Ft
Az aukció vége: 2021-08-24 00:59 .