2022. szeptember 24., szombat

1975.ös.Brillant 500.Neckerman fényképezőgép eredeti bőr tokkal - Jelenlegi ára: 6 000 Ft

1975. ös kiadás eredeti bőr tokjában, még mindig minden része működik, amit megnéztem,  de kipróbálni, milyen felvételeket készít,  nem tudtam, mert elem /gomb/ nincs benne, ami vel működik  Gombelem. 625. 1. 35. voltos. gépen,, Aki ismeri a működését, biztos látja, ha hiányzik róla valami, a neten összehasonlitottam a feltett darabokhoz, szerintem mindene ugyan olyan. Lefordítva a neve Zseniális. 4. szinbólum állitható rajta, fix optika,   vaku csatlakozó,   PC ajzattal, teleszkópos kereső,   119x72x68. mm. nagyságú.   / ezeket a megállapításokat a gépről a netről másoltam/ Nézd, nagyítsd ki a képeket. Nagyon szép megkímélt retró darab. Gyűjtőknek ajánlom, ritkaság a neten kb. 3. db-ot találtam, sajnos egyikhez sem volt ár írva. A kamera múzemba is találtam belőle.   Amennyiben kérdésed van tedd meg. Mivel nem tudom mit ér, kérek árajánlatokakat, licitálásra hirdetem meg.
/


Jelenlegi ára: 6 000 Ft
Az aukció vége: 2022-09-25 02:59 .